Innentől csak természetben fizetek

"Tisztelt Hallgató!
Tájékoztatjuk, hogy történelem (régészet) (BTK-BRÉGÉ-NBHU) képzésének pénzügyi státusza változtatásra került. ’Költségtérítéses státuszról ’Államilag támogatott’ státuszra ELTE Neptun módosította 2013.07.27. dátummal."


Habár már nagyon mesélnék a legutóbbi ásatásról, a breaking newsok folytatódnak: a fent említett nappal egyéves Canossa-járásom ért véget. Diplomatikusan fogalmazzunk úgy, hogy adminisztrációs okokból - de valójában sziplán hülye voltam, és egy szép napon összekevertem az elektronikus tanulmányi rendszerben  a szakjaim - a tanulmányi éter úgy döntött tavaly, hogy áthelyez az állami támogatásról fizetős képzésre. Kitaszítottként, megjelöltként nem csak pénzben kellett fizetnem, de egyéb válogatott szivatásokat is kieszeltek a magamféle alsó kasztbelieknek, például tanulmányi ösztöndíj sem járt nekem, és bizonyos pályázatokból is kimaradtam. Ekkor Tari Lőrinc módjára lekerültem a Purgatóriumba, hogy megszabadítson a tisztítótűz a bűneimtól: lassan öt hete - tágabban értve egy éve - mezítláb vezeklek a porban, kavicsokon egyensúlyozok, csalánnal ostorozom és csipkebokorral simogatom magam, Szent Margit higiéniai körülményei közt alázatosan csúszom-mászom, ora et labora van, böglyökkel és szúnyogokkal zabáltatom fel a testem, véremet és izületeimet adom, hogy végül is a tanulmányi rendszer e-mailben megküldje a búcsúcédulát.