Nem, a nyúl az!

A nap régészeti híre: Nyúlcsalád kapart ki a földből 8000 éves kőeszközöket Land's endben, Angliában. Így derült fény egy több ezer éven át, kőkortól a vaskorig használt temetőre. Körül-belül kétéves feltárás vette kezdetét ennek köszönhetően - tette közzé a Mirror . Természetesen utóbbit már nem a nyulak végzik.

nyuszi2.jpgBoleyn Anna diszkrét méretű, visszafogott állat

Elgondolkoztatott erősen a téma, mivel én több éve edzem a saját nyúlcsaládom, de még nem tapasztaltam, hogy jelentősebb érdeklődést mutatnának a régészet iránt. Bár rendszeresen lyukat kívánnak ásni a műanyag tálca aljára, és gyakorta elássák a saját eszközeiket, hogy az istennek se találjam meg őket, amikor szükség lenne rájuk, de olyan balga voltam, hogy ezeket nem vettem jelnek. Talán legközelebb megjelenünk Nógrádban úgy családostul, és kipróbáljuk. Egyetemre már jártunk együtt fonott kosárban, ez mitől lenne más?

Hisz annyi mindenhez értenek:

nyuszi4.jpg

Megboldogult Ororszlánszívű Richárd facebookozik

nyuszi6.jpgBoleyn Anna takarít

Innen már csak egy lépés a terep:

nyuszi5.jpg

Borisz Godunov itt egy oszlophoz van kikötve pórázon, simán körbelegelhetné a szelvényt. Szerintem ez egy megfontolandó ötlet.

Másrészről gyakran a régészek is olyanok, mint a nyulak. Főleg akkor, amikor terpeszállásban állva gyors ütemben kaparják el a földet egy horolónak hívott eszközzel, szép homokkupacot halmozva fel a két lábuk között. Ilyenkor egész ellágyul a szívem. Aki megvette az ötletet, jelentkezzen, archeonyúl vállalkozást nyitunk.

nyuszi3.jpg

Jelige: "Ez nem közönséges nyúl":