Boldog évfordulót, Templomom!

Ma van egy éve, hogy legszebb születésnapi ajándékomként megkaptam a templomomat. Szeretném megköszönni, Egyházasdengeleg, ezt az együtt töltött varázslatos évet, és még sok hasonlót kívánok!

522157_386237471394308_114533009_n.jpg
2012.07.26-án utaztam le először Szécsénybe, a  nógrádi régészet fellegvárába, hogy végre hivatalosan is átadják nekem a templomom, az egyházasdengelegi Szent Imre - templom anyagait. A középkoros régészeknek ugyanis az ELTE-n csak konkrét épület vagy leletanyag feldolgozásával lehet diplomázniuk. Láttam én kerámiatöredékeket ezrével rajzoló és elemző, verejtékező és elgyötört hallgatókat, így csak még hálásabb vagyok, hogy a diplomámhoz vezető út a te darabjaiddal van kikövezve. Habár - mint minden szenvedélyes kapcsolatban - vannak hullámhegyek (esetedben dombok) és hullámvölgyek, mi több, volt idő, hogy gyakran veszekedtünk, vagy megharagudtam, és feléd sem néztem, mindketten tudjuk, hogy egymásnak vagyunk teremtve.

vantemplomom.jpg

Neked köszönhetem továbbá, hogy rájöttem arra is, férfi nem becézhet szebben nőt annál, mint hogy "Templomom". Nem is értem, miért nem jutott eddig senkinek eszébe - levetkőzve a kliséket (is) - így hívni engem.

4449d.jpgforrás